joi, 18 martie 2010

Primavara nu vine, doar se preface :(


Cand vine primavara? Are cineva raspuns la aceasta intrebare? Ca tenisii mei s-au saturat de interiorul pantofarului si vor pe-afara. La fel si gecuta mea de primavara din Barcelona. Vreau balerini! Vreau vacanta! Vreau ghiocei! Si sa vina ziua mea odata. Vreau primavara! Urata vremea asta, care-si bate joc de tine. Ieri a nins, da acuma ma uit pe geam si vad ca-i soare...da am iesit mai devreme sa ma duc la doctor, ca sunt cam racita, si stiu ca bate vantul rau si pana si tenisii mei de iarna (din piele intoarsa cu blanitza) erau speriati. Nici nu stiu in ce sa ma mai imbrac, ca-n geaca de iarna mi-e cald, da' in gecuta de primavara mi-e frig rau :( eu zic sa vina odata primavara asta, c-a fost iarna destul si stiu ca si voi aveti tenisi si balerini care vor la soare...si skate-uri...si role, daca sunteti mai nostalgici...Am fost prin parcul Carol ieri si-am inghetat de frig. Doamne, ce-as mai vrea o inghetata!

Rugati-o si voi sa vina, primavara asta. C-o astept. Si tenisii mei mov la fel.


Lily

2 comentarii:

  1. Eu zic sa optezi mai bine pentru geaca in care ti-e cald, cea de iarna, decat pentru cea in care ti-e frig, cea de primavara. Vremea este destul de inselatoare in aceste zile si trecerea brusca de la un anotimp la altul, ne da batai de cap (la propriu)... Asta insemnand o raceala pe cinste. Si cine vrea raceala cand primavara se anunta? Hehe, nimeni. Decat sa tratezi, mai bine previ. Cat despre raceala care te-a atins deja, asta eprobabil din cauza ca ai apelat deja la gecuta de primavara. Aveam si eu acest obicei... l-am avut de fapt timp de multi ani. Acum am inteles in sfarsit cat de mult conteaza sanatatea si ca nu imi creste par pe corp si nici nu ma transform daca port geaca de iarna inca una-doua saptamanai, pana cand se stabilizeaza vremea.
    Eu iti doresc sanatate si sper la un soare calduros pentru noi toti (ca de soarele cu dinti ne-am cam saturat deja).

    RăspundețiȘtergere
  2. d-ra Terra Radu - ai dreptate ;) multumesc de urari apropo! :D

    RăspundețiȘtergere