sâmbătă, 20 martie 2010

Reclame


M-a apucat blogareala in romana de cand a venit primavara, desi eu sunt mai bilingva de obicei si prefer sa scriu in engleza. Special pentru voi am facut putina documentare, am deschis televizorul si am dat pe un post la intamplare, m-am instalat pe canapea si am belit ochii vreo 20 de minute la reclame. M-am mirat de cate prostii dau astia la TV... ca reclama aia la detergent, nu dau nume, in care fata sarea pe geam ca simtise "parfumul hipnotizant" al asternuturilor spalate cu detergentul respectiv. Dar ce, doamne, usa nu aveau? Sau cea la T*c-T*c, cand fata incepe sa danseze aruncandu-si bomboane mentolate in gura, oripilandu-i pe oamenii de afaceri din lift...Fata aia, pe langa ca era in trenning intr-o cladire de afaceri, mai si dansa ca o ciudata prin fata liftului. Reclamele alea ma oripileaza si pe mine. Oh, si reclamele la Cola, ce mi-au chinuit ochi...stiti, alea cu creierul, ochii si limba. Ewww! Nu cred ca stiu vreo reclama romaneasca desteapta, sau poate nu m-am uitat eu destul. Stiu, totusi, o reclama cu George Clooney, la Nespresso, in engleza, misto de tot. cred ca se gaseste pe youtube. M-as uita la aceea de o suta de ori fara sa ma plictisesc.

Daca voi stiti reclame mai rasarite, spune-ti-mi si mie.

Lily

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu