joi, 18 martie 2010

Romania - Land of Choice


Am ales sa bloggaresc putin in romana zilele-astea, ca sa mai fie si prietenii mei, bloggerii romani, ce se mai intampla prin Capitala pe la noi. Ma plimbam prin weekend pe centru si am intrat intr-un McDonald's ca nu mai puteam de foame. Am iesit cu bigmac-ul pe tava sa mananc afara si tocmai cand ieseam un pusti de vreo treispe ani intreaba angajatul care stergea sarguincios o masa: "Aveti o scrumiera?". Uit de bigmac-ul meu si urmaresc, interesata, cum tipul il masoara pe pusti din priviri si apoi ii da scrumiera. Baiatul se duce la masa lui, unde mai erau vreo doi prieteni cu tenul la fel de inchis la culoare ca al lui, si in aceleasi hanorace de la piata, mandri nevoie mare, langa prietenele lor siliconate si buzate, cu cel putin trei ani mai mari si 50 cm mai inalte. Cei sase si-au scos pachetele de tigari si au inceput sa traga cu spor.
Alta faza "afumata" avut loc cand mergeam spre scoala acum doua saptamani. In curte, o gasca de copii de vreo 11 ani, majoritatea repetenti, trageau fumuri, razand ca niste drogati. Bravo, ma, baieti.
Acum vreun an, veneam de la scoala cu o gasca de prietene. Eu stau cel mai departe, asa ca gasca s-a spart si eu am ramas sa parcurg ultimii metri spre casa. In scara, sprijiniti de primele trepte, doi baieti de vreo saispe ani trageau pe nas continutul unei pungi de detergent, balbaind o conversatie unul spre celalalt. De fapt, cred ca unul murmura pentru sine in klingoniana iar celalalt adormise, cu capul pe balustrada.
N-am ce zice. Happy End-ingul la aceasta poveste are actiunea pe DN1, DN2 sau Autostrada Soarelui ori in cea mai apropiata inchisoare municipala.

mult prea surprinsa voastra
Lily

Un comentariu:

  1. Pfiu,au ajuns chiar sa nu ma mai mire postarile de genul..Si nu pot sa zic decat ca parintii`s de vina. :-??

    RăspundețiȘtergere