joi, 8 aprilie 2010

Bloggerii mari

Adica cine? Zoso, Raluxa, Arhi, Makavelis? Sunt buni, scriu foarte bine, au imagine si si-au muncit-o singuri, nimica de zis, si nu vreau sa-mi pun pe vreunu-n cap, Doamne fereste. Da' la o adica, ce te face blogger mare? 1000 de commenturi la fiecare post? mii de persoane interesate? Asa ca declar oficiala ziua de 8 aprilie, ziua BLOGGERILOR MICI! Pentru ca da! Si noi facem parte din blogosfera. SI NOI SUNTEM IMPORTANTI! :))
Asa ca bloggeri romani mici din toata blogosfera, bucurati-va. Mai sunt vreo trei ore din ziua noastra(mi-a venit ideea tarziu).
Lily :D

5 comentarii:

  1. Demult vroiam sa fac si eu postul asta,dar m`am lasat. Eu nu stiu de unde au atatia vizitatori/comentatori/prosti following them cand nu`s chiar asa de buni toti..adica..ma rog. Mie`mi place Makavelis,atat.
    Dintr`o alta perspectiva..tin sa`ti multumesc pentru comentarii si pentru ca ti`a placut blogul. Totusi..probabil nu ti`a placut complet..e un blog "de simtit". Daca nu esti complet ca mine n`ai cum sa`ti placa tot..
    I`ll follow you on twitter.. Desi folosesc mai mult Facebook`ul,ma mai bag si pe Twitter cateodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo..am uitat sa zic. Blogul meu nu`i numai despre iubire. L`am numit "Writing about love" pentru ca e singurul subiect pe care pot sa`l abordez cel mai mult..si cel care`mi place de asemenea cel mai mult. Mai scriu si despre alte lucruri..:d

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea - care-i twitter-ul tau? mersi pentru commenturi btw. Blogul meu este despre chestii aiurea gasite pe net :D sunt putin cam foarte obsedata. sinucidere inseamna o zi fara net...eu am si myspace, si facebook, dar cel mai rau sunt pe twitter. I'am facut si matei mele, Zuzu, cont :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))

    Am si eu doi caini..sa le fac cont? :))
    http://twitter.com/AndreeaSv e contul meu.. ti`am dat follow. Eu nu folosesc twitter`ul decat pentru chestii memorabile..mi se intampla des sa reconstitui intamplari si mai zic pe acolo..ma vor ajuta,sunt sigura. Blogul tau e dragut,mai posteaza si ai sa vezi ca iese ceva frumos. Am zis intr`un comentariu ca postez si ce am scris in engleza dar am uitat..

    Apropos..un id de messenger poti sa`mi dai? sau msn. Ma cam incurc aici intre comentarii si cred ca am avea niste lucruri despre care sa vorbim..:)
    Leave me a comment if you want. :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea - mersi, si eu ti-am dat follow. Fa-le cont, e la moda ;) mersi mult, si al tau e super tare. btw, cum se face sa pui filme pe blog? tre' sa le ai in calculator si pe urma sa le browsezi pe blog? cu rusine spun ca sunt una dintre acele putine persoane care n-au messenger/msn lol :D da' cand imi fac, o sa fi prima care afla!

    RăspundețiȘtergere