sâmbătă, 10 aprilie 2010

Ce urasc. [Doar ce ma priveste.]


Postare-leapsa luata la cerere de la Andreea(http://www.asiverde.blogspot.com/):

1. stirile de sarbatori - ce cumpara oamenii de paste de prin Cora si Carrefour, interviu luat la spital cu si despre cati oameni s-au indopat de Paste/Craciun si au necesitat internare etc.
2. sa mi se descarce telefonul/iPodul/calculatorul EXACT cand port convorbirea secolului/am ajuns la al 1000-lea nivel de PacMan pe iPod/scriam ultimele cuvinte ale primului meu roman.
3. sa sune mereu rude enervante exact cand ma uit si eu la desene sau dorm :( (intre 15:00 si 18:00 oamenii normali se odihnesc!!!).
4. la nunti/inmormantari/petreceri/evenimente vin rude, matusi si stra-stra-stramatusi fosilizate care incep sa ma pupe, sa ma ia de obrajori ca si cum inca as avea 4 ani si sa spuna "vai, ce semeni cu mami a ta...ce ochisori frumosi ai, ptiu sa nu te deochi!...vai, te-am umplut de ruj pe obrajori...si tu in ce clasa esti acuma?".
5. NICIODATA nu gasesc melodiile de la reclame. singura data cand am avut si eu noroc a fost cand am gasit pe blogul lu' Andreea melodia de la reclama de la fanta (pentru cei interesati, shut up and let me go de la The Ting Tings).
6. ca mereu cand sunt suparata dupa o zi naspa la scoala ma descarc pe mama/tata/cine mai e pe acasa. ma simt oribil dupa. cel mai bine este sa va izolati cel putin o ora intr-o camera dotata cu tv/net si ciocolata (produce fericire!!!!) pana va calmati.
7. cocalarii, taranii si haifaivistii. ii recunosti pe strada! au manele TARE pe difuzor la celularul de marca si treling din piata, asortat cu lantul gros de aur si slapii. de evitat!
8. cand am chef sa desenez si mama nu ma lasa sa iau foi noi, curate din top, ca eu doar mazgalesc putin intr-un colt si pe urma nu le mai folosesc. mama e ecologista. si eu incerc, da' nu-mi prea iese. imi PLACE sa desenez pe foi noi, curate. parca desenez si mai frumos atunci.
9. cand imi trage cineva flit. adica eu te-am ajutat cand aveai nevoie si te sunam de enspe ori pe zi si tu acuma te faci ca nu mai exist. multam, ce sa mai.
10. cand nu mai avem alimente imperios necesare - respectiv lapte, ciuperci, miere, cereale cu ciocolata (ma simt bine cand am zahar in sange. chiar acum jinduiesc dupa ceva dulce) sau Almette. nu pot trai fara chestiile astea.
11. cand ma unfolloweaza cineva pe twitter. e suficient UN UNFOLLOWER ca sa-mi strice ziua.
12. cand Zuzu se ascunde undeva unde nu ajung. am si eu nevoie sa ma joc cu cineva si ea nu vrea, obraznicatura.
13. cand am cate un lapsus de-ala de nu ma lasa sa dorm noaptea. ca acum, cand nu mai am idei. :D

NOTA: urasc toate lucrurile de mai sus dar apreciez si iubesc opusul lor.
Lily

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu