vineri, 30 aprilie 2010

GrimCris pe facebook

Ba, sa vedeti faza - sunt in tren si pe cine vad pe bancheta de-alaturi? Pe GrimCris! Cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat? Soptesc, cu laptopul in brate, la fix ca sa ma auda: "Ba, ce-ar merge o bloggareala acuma...". Asa ca hop, scoate si el laptopul, intra pe blogul meu, eu pe-al lui, ne imprietenim si pe facebook...
Si asa s-a imprietenit moldoveanu' cu olteanca, eu i-am dat o bucata de praz si asa a mers calatoria mai departe.
...Sau cum l-am cunoscut eu pe Grim. Hai, bagam si-o reclama? Ca sigur ne iau aia de la Vodafone, de-o concediaza pe Cristina si pe tipu' ala care nu stiu cum il cheama! ;)
Lily

2 comentarii:

  1. mai ramane sa ne intalnim in tren in adevaratul sens al cuvantului si treaba asta e chiar reala. pe facebook suntem prieteni deja :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Grim_Cris - right ;)
    Lily

    RăspundețiȘtergere