sâmbătă, 3 aprilie 2010

Hi5 reloaded


Nu se putea sa nu fac si eu un post despre hi5, site-ul unit al congregatiei mai-marilor manelisti si pitipoance...asta, piTZipoance. Da, maine este Pastele si azi e Sambata Mare, si da, stiu ca poate si tu esti haifaivist. Dar stiu ca in adancul sufletelului tau...asta, sufletzelului (nu stiu ce am azi, numai greseli de-astea ucigase fac) ma vei aproba.

paragraful 1: POZE
subsectiunea a) - pozele facute in baie. daca este posibil, in baia scolii/liceului/facultatii. acasa, indicate pe marginea cazii. cu ochelari de soare pe nas, neaparat cu telefonul (miscate sau facute de sus), indicat in oglinda. zau - am vazut sute de-astea. gugaliti numai hi5 si veti avea rezultate fara numar ;)
subsectiunea b) - poze cu gashk, cu iuby, cu pysy, cu prietenushh a mea...citat inchis. no comments.
subsectiunea c) - commenturile de la poze. cat mai multe emoticon-uri, inlocuiti toate i-urile cu y-uri. cu inimioare si in care sa-ti declari iubirea pentru iuby, prietena, etc. (vezi subsectiunea b)).

paragraful 2: RESTUL

pagina de hi5 trebuie sa aibe skin-ul in culori cat mai tipatoare (galben, roz, portocaliu-neon, inimioare, multe inimioare pentru fete; monstrii insangerati pe fundal negru pentru baieti). avem nevoie de cat mai multe widget-uri cu numele vostru. A si numele trebuie modificat total - Lily devine Leelyy :*, Bianca devine Byank ;) etc. numele trebuie inconjurat de emoticoane si inimioare. hi5-ul nu ar fi hi5 fara inimioare.

cam asta e tot despre hi5. dar astept sa treaca Pastele, ca m-as simti rautacioasa si nu vreau sa ma simt pacatoasa cand vine iepurasul. Mai am. cu toate ca inca nu stiu pe ce site de cocalari o sa mai dau lovitura. ce vedeta va primi cinci stele, si ce vedeta va primi MINUS cinci. stay tuned. eu voi fi aici.
Lily

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu