miercuri, 14 aprilie 2010

Leapsa...by me - preluata de la Andreea


1.Cum te cheama?
Oficial, Lilyan Rosalie Black, da' pe scurt Lily Rose Black. Sau mai bine, Lily.
2.De ce crezi ca ai numele ala?
Mamei ii plac crinii, nu stiu.
3.Melodia preferata?
Alice, de Avril Lavigne, cam orice de Lady Gaga, Kesha si Black Eyed Peas, Beyonce, vreo doua chestii de Jazzlyn Marae, Through the eyes of a child a lu' Reammonn si River flows in you de la Yiruma.
4.Ce faci mereu dupa o baie?
Imi usuc paru', si ma bag in pat ca sa ma uit la desene animate pe disney channel :D
5.Ce nu faci niciodata dupa o baie?
Nu ies pe balcon cu parul ud. si asa sunt racita aproape tot anul.
6.Ai vorbit vreodata la telefon in timp ce te spalai pe dinti?
nu, si nici nu cred ca as putea :)
7.Scrisoarea clasica sau mail`urile?
Scrisorile sunt mai romantice (doar daca nu-s facturi) si ajung cu intarziere, asa ca mailurile (fiinca in principal sunt mai rapide).
8.De ce crezi ca se opreste conexiunea la Internet exact atunci cand ai nevoie(nu cred ca e om care sa nu fi patit asta)?
Pentru ca de-aia.
9.Vreo melodie preferata de la Pink,Plain White T's sau Reamonn?
Pink - funhouse si please, don't leave me si Reamonn - through the eyes of a child (melodia mea favorita care ma face sa plang).
10.Blog preferat(nu se pune al celui care raspunde la intrebari)?
blogu' Andreei si al lui kNox.
11.Cel mai idiot prieten,dar in acelasi timp prietenul tau?
Sylvie, Jane si Dee.
12.Cate mail`uri necitite ai in Inbox(se poate spune de la mai multe id`uri..)?
Pai cre' ca am vreo 100, 200, asa.
13.Care a fost cea mai buna leapsa la care ai raspuns pana acum?
Asta si "ce urasc [doar ce ma priveste]".
14.Ai cont pe Facebook sau Twitter?
Dap.
15.Daca raspunsul la intrebarea precedenta a fost "da",atunci intrebarea de acum este : de ce le folosesti?
Facebook...fiindca am cont si pe myspace si pe twitter si pe tot si nu se putea sa n-am si aici, desi intru rar, si twitter pentru ca sunt complet dependenta.
16. Cea mai lunga parola pe care ai avut`o pana acum? (se pun doar stelute in locul literelor si spatiilor)
************** - doar paispe stelute.
17.De ce ai raspuns la leapsa asta?
fiindca imi plac leapsele (am zis bine?. si fiindca am gasit poza asta draguta care n-are nicio legatura cu leapsa si voiam s-o pun. a, ba da, are. leapsele (Again, am zis bine?) ma fac mereu sa smile.
Lily

2 comentarii: