duminică, 25 aprilie 2010

Now everything is over


Cand aveam eu 6 ani, erau alte formatii, alta muzica, alti oameni. Cand era mama mica, erau alte dulciuri, alte marci, alta conducere, alta lume. Deci, in memoria celor care au fost si care nu vor mai fi, i-am luat un interviu mamei/tatalui/bunicii, ca sa-i rog sa ne spuna cate ceva despre copilaria lor. Si uite ce-am aflat:

Biciclete - acum avem chestii-trestii da marca, de la Decathlon si alte de-astea, atunci erau Pegas, Sputnik si Ucraina.
Dulciuri - acum avem Twix, Mars si Milka, atunci erau eugeniile, pufarinele, cicolata Vinga si Ambasador, bomboanele Cip si guma de mestecat Gumela (in care si-au rupt dintii multe generatii de copii).
Bauturi - acum avem Fanta, Cola si 7-UP, atunci erau Bem-Bem, Cico, Brifcor si Quick Cola.

Poate unii le-au mai prins si o sa le trezeasca amintiri din vremuri demult apuse.
Lily

2 comentarii:

  1. Si mama a avut un Pegas, de la frate-sau...si totusi, si generatia noastra a prins pufarinele si eugeniile...mda, domne, ce vremuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pariez pe bautura mea[nutella cu lapte :))] pe care o savurez acum ca daca mi`ar zice ceva denumirile astea m`ar impresiona rau de tot postul tau. Asa,daca nu le stiu..:-??

    RăspundețiȘtergere