joi, 29 aprilie 2010

The things you'll never know


Poezia a fost scrisa de prietena mea Deea si ideea titlului este a mea. Fiindca doar uneori in engleza suna mai bine. Anyway, luati-l ca un guest post. Primul meu guest post, si unul foarte special. Deci da, poezia:

Ai fost singurul baiat
La care am tinut cu adevarat.
Nici nu stiu de ce vorbesc la trecut,
Si regret toate lucrurile pe care le-am facut.
Te-am lasat sa pleci si n-am spus un cuvant,
Acum nici nu stii ce deprimata sunt.
Te implor in versuri sa te-ntorci la mine,
Dar tu stii ca asa e cel mai bine.
Vreau ca de azi inainte
Fiecare sa spuna ce simte.
Si poate lumea nu e facuta pentru tu si eu,
Dar as fi vrut sa stii ca te voi iubi mereu.

Lily

3 comentarii:

  1. Cai si cat si cat de adevarat..
    Ai trecut prin sufletul meu cu poezia asta..

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm..stii ce ma gandeam? cu fiecare guest post adaugat ar trebui sa zici pe pagina " scrie si tu!".. ca sa stie toata lumea care`s guest posturile :d

    RăspundețiȘtergere
  3. @andreea - mersi de sugestii, buna idee! Lily

    RăspundețiȘtergere