joi, 29 aprilie 2010

Ziua mea


Cum spuneam, nu folosesc blogul acesta drept jurnal personal (pe bune, nu cred ca sunt chiar atat de interesanta). Dar postul acesta este cadou de ziua mea din partea mea (ca n-am apucat sa-mi iau), si totodata un gest de multumire pentru prietenii si familia mea care sunt super meseriasi. Intai pentru mama, bunica si tata - care si anul asta mi-au luat cele mai tari cadouri - apoi pentru clasa mea care azi la sport mi-a cantat "La multi ani" pe terenul din spatele scolii, de a auzit toata scoala :D si pentru Pearl, Jane si Sylvie care (in ordine) mi-au luat un super cadou si m-au facut sa rad (cand mancam inghetata de-aia Nestea, cu 1leu :D) Iar la final pentru prietenii mei din Germania, rudele si prietenii care m-au sunat sa ma ureze. Si... special thanks pentru prietenii mei de pe twitter/facebook/myspace si Grimcris (care mi-a transmis si el un la multi ani virtual).
Zau, mi-ati facut ziua frumoasa!
Lily

3 comentarii:

  1. uu .. am loc de cinste in articolul asta :>. SI eu tot dintre prietenii tai de pe twitter/facebook/myspace faceam parte, dar na .. mi-ai zis numele.

    Multumesc, multumesc.

    Inca o data, La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici ca am avut timp sa mai vorbesc cu tine..
    La multi ani,tu fata cu Zuzu cat. :))
    As mai zice ceva de bine,da` stau prost rau la capitolul asta..
    oricum,daca in urmatorul tau an de viata se intampla ceva bun atunci sa stii ca asta e datorita mie,facea parte din urarea mea. :))

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea - mersi! si sigur ca asa va fi, nu ma indoiesc ;) Lily

    RăspundețiȘtergere