luni, 17 mai 2010

Books


The Northern Lights (Luminile Nordului) scrisa de Phillip Pullman, este una dintre multele carti pe care le-am citit si la care o sa ma intorc cu placere. Pe baza aceste carti s-a realizat in 2007 filmul The Golden Compass cu Nicole Kidman, Daniel Craig (James Bond), Dakota Blue Richards si Eddie Highmore (Charlie and the Chocolate Factory). Este o poveste fantasy cu mai multe fire narative si o actiune complexa, care se petrece intr-o lume paralela cu a noastra, unde sufletele oamenilor traiesc pe langa acestia sub forma unui animal numit daimon. Pana la maturitate, daimonul isi poate schimba forma sub orice animal doreste, dar atunci se stabilizeaza la o forma de animal care oglindeste cu exactitate caracterul omului respectiv. Cartea este foarte bine scrisa din punctul meu de vedere, din pacate partea a doua si a treia a trilogiei n-au aparut in romana (eu le-am citit in engleza), dar pot spune ca si acestea sunt la fel de reusite. Cartea a aparut demult in librarii, si totusi inca o citesc cu placere (oricat de jerpelita a ajuns pana acum). P.S. - postare realizata pentru concursul www.buybooks.ro (Detalii aici)
Lily

2 comentarii:

  1. tare profilul poate facem un blog impreuna!!!!!Hain???????Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasami raspunsul pe blogul meu
    !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere