vineri, 14 mai 2010

Cand iti trece viata dinaintea ochilor...


Ati citit in carti si ati vazut prin filme, scenele in care eroul principal e la un pas de moarte si ii trece toata viata prin fata ochilor? Citind zilele trecute postarea lui Grimcris, in legatura cu ce-ai face daca ai mai avea o luna de net m-am gandit cum te-ai simti cand ai afla aceasta veste? Ai vedea in fata ochilor toate paginile pe care ai navigat? Ai rememora fiecare cuvant pe care l-ai scris vreodata pe blog, fiecare minut de joc concentrat, raspunsurile gresite pe Conquiztador, tweet-urile la care ai primit retweet pe twitter?
Tu ce ai vedea inaintea ochilor daca ti-ar spune cineva ca netul s-ar sfarsi forever luna viitoare? Te-ar afecta?
P.S. @Grimcris - sper ca am voie sa folosesc postarea ta pe blogul meu, da?
Lily

4 comentarii:

  1. Ai voie, nu-ti face griji. Mor de curiozitate sa vad reactiile cititorilor tai

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca sunt asa obsedat, probabil mi-ar lipsi ziarele pe net, internet-bankingul si site-urile ca prosport.com sau topgear.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as pirata cat mai multa muzica si as descarca mii de filme incat sa`mi ramana pana cand se reinventeaza internetul. :P

    RăspundețiȘtergere