sâmbătă, 29 mai 2010

Din ce-am invatat despre viata...

...Si ce gasesti prin ea. De pe net, of course.
1) Viata e de rahat, dar macar grafica e super tare (Si in 3D).
2) Nu lua niciodata viata in serios. Oricum nimeni nu iese viu din asta.
3) Niciodata nu ramaneti pentru o consulatie la un doctor caruia i-au murit toate violetele de pe birou.
4) Toti au dreptul sa aibe o parare. Doar ca a ta e stupida.
5) Cea mai proasta scuza ever: nu mi-am facut tema pentru ca n-am avut de la cine s-o copiez.
6) Cea mai folosita minciuna din lume: Yes, i have read and i agree with the Terms of Conditions.
7) Cel care rade ultimul stii sigur ca e prostu' grupei - e ala care s-a prins cel mai greu.
8) Dupa 12 ani de terapie intensiva, psihiatrul meu mi-a spus trei cuvinte care mi-au adus lacrimi in ochi: No hablo inglese.
9) Daca mori intr-un lift, ai grija ca inainte sa-ti dai ultima suflare sa apesi butonul "UP".
10) Drumul spre succes e mereu in constructie.
11) Nu stiu. Nu-mi pasa. Si intre astea doua nu-i nicio diferenta.

Lily

LATER UPDATE: sursele sunt multiple. De la prieteni, de pe twitter (@iDoit2), din aplicatia de iPod 'Backgrounds' si de aici.

2 comentarii: