marți, 4 mai 2010

O zi asa, lenesa...

...numai buna pentru cateva intrebari existentiale. Nimeni nu a reusit vreodata sa-mi dea raspunsul la ele. Daca stiti voi, spuneti-mi si mie.

1)De ce cade netul exact cand aveam si eu de facut o tema importanta/de verificat mail-ul/de intrat pe twitter?
2)De ce nu putem sa stranutam cu ochii deschisi?
3)Cum de poate prietena mea de 5 ani sa doarma cu ochii deschisi?!
4)De ce altii pot sa fluiere/sa faca baloane de guma PERFECT si eu nu?
5)De ce cand plec de acasa parul imi sta super si cand ajung la scoala...nu mai imi sta?
6)De ce nu prind niciodata desenul meu animat preferat (pentru ca ori dorm/sunt la scoala/fac altceva)?
Lily

6 comentarii:

  1. Pai o sa`ti raspund la intrebarile astea din punctul meu de vedere,pt ca si mie mi se intampla:

    1. Pai se intampla sa fiu eu mai importanta decat orice om caruia i se mai poate intampla asta..de fapt noi doua,si uite asa ramanem fara net in momentele care conteaza.
    2.Nu stiu asta dar stiu ca atunci cand stranuti ti se opreste inima pt o secunda.
    3.Poate?:|
    4.Si eu ma intrebam asta cand eram mica. Acum pot si eu,50%,dupa multi ani de exercitiu.
    5. La mine`s doua situatii : daca bate vantul nu`mi sta pana ajung la scoala,daca nu bate sta pana ajung la scoala dar acolo ma ciufuleste careva..
    6. Scoala dauneaza grav sanatatii..somnul nu,altceva nu.

    p.s. O alta intrebare..de fapt mai aveam una da` am uitat`o.. de ce mai am 3 sferturi de ora sa ma imbrac pt scoala si eu nu fac nimic? :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea - bun raspuns *ranjet*. Nu stiu...poate pentru ca... vezi raspunsul 6)?
    :))
    Lily

    RăspundețiȘtergere
  3. @Balaurs - of course we do ;)
    Lily

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. ghinion?!
    2. am citit undeva ca daca stranuti cu ochii deschisi pot sa-ti iasa din orbita
    3. ca sa fie sigura =))
    4. nu te-ai straduit, urmeaza un tutorial
    5. vremea...
    6. ti-ai dat si raspunsul in paranteza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Serginho - lol imi place raspunsul tau la 4), ar mai trebui sa fac chestii de-astea cu intrebari stupide :D
    Lily

    RăspundețiȘtergere