miercuri, 16 iunie 2010

Am renuntat la facebook


Nu stiu inca prea bine de ce. Nu prea imi conveneau securitatea (am vazut si la stiri ca o multime de oameni scapa de conturile de facebook din motive de securitate)...whatever. Chestia urata e ca simt un gol in stomac. Imi pare rau. Poate imi fac alt cont in cateva zile, devenisem si cu facebook-ul destul de addictive...Vedem noi.
OFF TOPIC - m-am mai jucat pe la pagini...am adaugat pagina "stuff to do before you die" si le-am modificat pe toate celelalte. Ma chinui si eu cu bietul blog, sa arate si el decent, pana ma mut pe wordpress (mai incolo un pic, sa mai capat putina experienta) si fac rost de o tema mai acatarii.
Asa ca stiu ca va voi lipsi, dar o vom lua mai moale saptamana asta. Mi-am luat concediu, gata. Mai scriu la Ze Novel, alte proiecte personale...maxim o postare pe zi de-acum. Maxim am zis!
Lily

p.s. Poza de pe DeviantArt, ca de obicei ;)

4 comentarii:

  1. hmm.. te-ai luat si tu dupa card, bravo! :D ce poate sa imi fure de pe facebook? adresa de mail? sa o ia! numarul de telefon? nu am pus :)):P poate sa iti fure numele si pozele... :O :O :O

    RăspundețiȘtergere
  2. @balaurs - nici poze cu mine n-am pus...dar doar asa, sa fim siguri...in caz de nevoie, imi fac alt cont in 5 minute.

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine sa ai facebook daca ai blog (defapt e aproape obligatoriu) si e bine sa ai si multi prieteni pe fb (cu toate ca e cam lame).
    Dar gandeste-te... din 500 de prieteni 400 apuca sa vada ce ai postat pe wall (postare noua pe blog), din astia 400, 50 cel putin o sa dea si click. Nu ti-ar placea 50 unici in ziua cu postarea? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Balaurs - asta in cazul in care AM 500 de prieteni. Eu pe contul pe care tocmai l-am sters aveam 76. Dar am inteles ce ai vrut sa zici...

    RăspundețiȘtergere