joi, 10 iunie 2010

Azi e final de an scolar


Fie ca esti la liceu, la faculta, sau in generala, azi e final de an scolar! Si poate si voi v-ati simtit un pic ciudat cand ati pasit afara pe poarta institutiei la care invatati, va asteptati - oare? - ca mine, sa apara cineva dintr-un tufis, sa sara-n sus, sa urle "URAAA!", sa-ti ia o inghetata si sa te felicite ca ai trecut de inca un an?
Mie mi-a luat Hizzy Wizzy a mea o inghetata Nestea (iti raman datoare, da, Hizzy Wizzy?). Va iau si eu virtual o inghetata si va urez felicitari, feliciiiiitarii! Ati mai scapat de un an de chin si groaaaaaaza yo! Ma duc la Bookfest, acum. Am nevoie de o carte cu vampiri CA DE AER. Poze, later.
XOXO!

2 comentarii:

  1. Am vreo doua lucruri de zis despre post..citeste ultimul meu post,ca sa vezi cum a fost pt mine finalul de an scolar(si sa vezi ce urmeaza maine)..si intra pe blogul lui tudor chirila ca sa vezi ceva dragut despre bookfest.
    Have fun there >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) Tocmai l-am citit. Adica le-am, pe amandoua :D
    Lily

    RăspundețiȘtergere