vineri, 11 iunie 2010

Bookfest





La Bookfest au venit toate librariile mari. A venit si Rao, si mi-a adus cartea mea cu vampiri. A venit si Ada Milea, care mi-a dat un autograf pe una dintre cartile luate, cu o carioca imprumutata. Pentru ca nu prea se vede in poza de mai sus, scrie "Noroc! cu drag, Ada" :D I-am facut cateva poze, dar cu lumina proasta, talentul meu redus si ea miscandu-se nu prea au iesit cine stie ce. Oricum, le aveti mai sus. Ada e cea din dreapta. Am vazut mai multi autori, cameramani si lucruri frumoase, carti, muzica, insigne, ceainice, genti, carti in engleza, spaniola, franceza, germana, romana, jucarii, pizza, ciocolata, blitzuri. O sa merg iarasi, in weekend, poate. Oricum, e #devazut. Lily

6 comentarii:

  1. Si pozele cu tine? :d
    Eu aia curioasa..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea - pe mess, maaaaahhhhhh :))
    Lily

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))
    Acum m-am convins. le astept pe cele de maine.:d

    RăspundețiȘtergere
  4. @Balaurs - da...Ada :D a cantat tot CD-ul "Nasul" din 2007, ala mi-a placut cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Emily the strange :>
    ee? cum e?
    demult ma bate gandul sa aflu care-i faza cu Emily the strange :))
    si nici acum nu stiu prea bine despre ce e vorba

    RăspundețiȘtergere