marți, 29 iunie 2010

Din blog in blog


JOC powered by Lily Black. 1)Du-te in blogroll, la prima persoana din lista (pentru a evita neintelegerile, aceasta persoana din blogroll-ul tau se va numi X).
2)Apoi te duci la X in blogroll, alegi un nume care ti se pare tie mai interesant, te duci pe blogul persoanei respective (Y).
3)Citeste blogul lui Y si spune-mi in trei fraze cate ceva despre el. Optional, lasa un comentariu pe blogul lui Y in care ii explici cum ai ajuns pe blogul ei/lui.

Si-acum sa-ncerc si eu...
1)X-ul meu este Mademoiselle Alle (www.alleoancea.com)
2)Am ajuns pe blogul lui Cherisse (www.the-summerflash.blogpspot.com)
3)Cherisse e un blog destul de nou. Imi place design-ul paginii, prima postare foarte reusita - referitoare la moda MJ. Promite multe.

Astept sa vad cum joaca Malli (cred ca te-am exasperat cu lepsele mele pana acum, uite si-un joc :D), Andreea, Balaurs, Zazyi, Burghi, lume.

6 comentarii:

  1. hihi, pare interesant jocul. mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, mersi pentru leapsa. o sa ma ocup in seara asta, dar postarea o sa apara maine sau poimaine. Incerc sa nu depasesc un post pe zi. De aceea si leapsa cu muzica va aparea probabil mai tarziu. Mersi totusi pentru invitatii! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe:D
    mersi de invitatie ;]

    uite rezultatele :
    am ajuns pe Teoria Taranului

    Titlu pare interesant,dar nu pare sa aiba legatura cu continutul blogului(asta asa, la o privire de ansamblu).Mi-ar fi placut sa aiba o pagina "About me", sa stiu cine e in spatele blogului.Imi place banner-ul, e destul de reusit.

    RăspundețiȘtergere
  4. @zazyi - adevarat, bannerul e reusit, dar ca si titlul, nu prea are legatura cu continutul...

    RăspundețiȘtergere
  5. x-ul eu e alle, y este "minte de ceai", stiu ca e un blog destul de popular, are un sdesing destul de dragut si simplu, si pare o persoana realista, si dintr-un articoli-a aratat ca pare nervoasa(cel putin i n perioada asta)

    RăspundețiȘtergere