miercuri, 23 iunie 2010

Parasailing


Cat am fost la mare am facut parasailing - si recomand si altor amatori de sporturi extreme. Te sui mata frumos in barca, te duc la vreo 100 de metri de tarm, te agata-n hamuri de o parasuta (parasail) , si-ti dau drumu'n aer, la vreo 20 de metri deasupra marii. Mai stiti cand eram mici si fugeam cu zmeul, ca sa se ridice si mai sus? Aici voi sunteti zmeul. Doar ca e o parasuta, de fapt...
La inceput imi statuse pulsul cand am vazut ce m-asteapta si ca nu-i cale de intors. Dar de fapt e foarte lin. Daca vrei sa experimentezi sentimentul de pasare/albina/musca/tantar/pescarus/avion incearca parasailingul.
Lily

4 comentarii:

  1. Am incercat cand aveam vreo opt ani, da' la d-ala urias si mi-a fost frica... :D
    Lily

    RăspundețiȘtergere
  2. suna super tare. e pe lista mea de lucruri de facut inainte sa mor :) dupa bungee, ofc. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @burghi - of course...eu iti recomand si un parc d-ala de aventura cu tiroliene si prin care mergi pe sarma la 20 de metri de pamant si te cateri prin copaci pe poduri care se leagana...eu am fost in Franta, am auzit ca au si-n brasov ;)
    Lily

    RăspundețiȘtergere