luni, 14 iunie 2010

...Vara...


A venit vara...vedem la stiri, la ProTV. E cald de mori, facturile cresc fiindca merge aerul conditionat toata ziua, suntem blocati in casa (NU, NU am chef sa ma bronzez la 70 de grade, nu vreau sa se poata praji cartofi pe spatele meu). Ah...ce bucurie, vara! Pe mine m-a cuprins acea lene epica, de vara. Ma plictisesc energic, in casa, n-am chef nici la mall sa merg, sa vad un film, o librarie, ceva. Pana plec la mare, mai am ceva timp liber. Nu prea am ce face. Ma scol, mananc, intru pe net, verific facebook-ul/twitter-ul/bloggaresc. Vorbesc la telefon pana-mi ia urechea foc, scriu la romanul meu (Cel putin o ora obligatoriu pe zi, sa-l termin anul asta). Stiu, am luat obiceiul bloggerilor care-ti spun totul din viata, ca si cum te-ar interesa pe tine ce inghetata mananca nepoata fetei vecinilor sau ce batic poarta vecina de la doi. Intrebarea mea de sezon este:
voi ce faceti vara? cu ce va ocupati timpul cand e prea cald de iesit pe-afara? Eu n-am cu cine sa pierd timpul, fiind singura la parinti, iar toti prietenii mei sunt plecati din oras.
Astept sugestii. Multumesc.

P.S. poate niste filme #devazut sau muzica #deascultat? voi ce mai urmariti/ascultati?
P.S.2 poza de aici.
Lily

2 comentarii:

  1. vara dormi toata ziua si noaptea iesi afara si bei toata noaptea. parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. umm...la partea cu dormitul sunt de acord...dar noaptea doar cola, da? ca eu una nu suport gustul de alcool (doar sampania aia mega fina. si uneori campari orange ;))

    RăspundețiȘtergere