sâmbătă, 19 iunie 2010

Vine Eclipsa


Filmul, adica. A treia parte din saga twilight, respectiv mai multi vampiri, mai multe batai, MAI MULT SAN-GE! Ma bag, pe bune ca ma bag. Am fost in vremurile bune twilighter d-ala fanatic, mi-a trecut, apoi mi-a revenit cam acum o luna. Mi-a bagat cineva degetele in priza si sunt innebunita sa-mi iau bilete la avanpremiera - desi am vazut atatea poze/clipuri ca parca am vazut tot filmul. Oricum, nu se face sa lipsesc. Astept s-ajung in tara si sa contactez toata agenda telefonica sa mergem la film. Si kestia tare este ca pe 30 iunie cred ca o sa fie si o eclipsa adevarata. Ca asa au programat producatorii, parca. Li s-a parut lor mishto sa puna filmul Eclipsa intr-o zi cu Eclipsa. Sau poate o sa genereze o eclipsa artificiala. Un tablou, ceva...Scriu surescitat, imi bate inima tare, abia acum 5 minute am descoperit biletele alea pe net si parca m-a lovit strechea.
Da' va duceti si voi, promiteti?
Lily

P.S. si sa recunoastem, design-ul posterului e CHIAR misto.

3 comentarii:

  1. pe mine m-a obligat prietena mea sa ma uit la film impreuna cu ea. Fosta prietena defapt, slava Domnului!

    RăspundețiȘtergere