vineri, 9 iulie 2010

Cel mai patetic scandal...

...Nu e cel dintre politicieni, ci acela de pe internet. Respectiv, certurile intre bloguri, commenturile cu injuraturi, posturi intregi dedicate unor cuvinte care pe acest blog eu prefer sa le cenzurez. Ah, si mesajele de status la mess in care se injura cutare si cutare si se iau in gura ca la piata Rahova. Pe bune. Oi fi eu mai d-aia de moda veche, dar nu-mi plac, frate, fazele astea. E treaba mea si-a ta, nu trebuie sa afle 15 000 de straini de pe net sau toata scoala. Sau invers, poate tu esti un blog/site pe care il apreciez, dar scazi mult in ochii mei dupa o astfel de treaba. Pentru ca pe mine nu ma intereseaza sa citesc pagini in sir cu injuraturi la adresa lu' cutare. Si-asa e plina tara. Mai bine va rezolvati voi frumusel, face-to-face, problemele. Asa mi se pare mie etic si corect pentru toata lumea. Faze de-astea raman scrise pe undeva prin blogosfera sau pe web. Deci va rog.
Lily

P.S. melodia e mai sad asa, dar tot din categoria "scandaluri", "porcarii", "ce-au mai facut oamenii" si-as putea sa continui asa secole.

3 comentarii:

  1. Foarte faina melodia, de pe vremea cand cei de la BYP chiar faceau muzica :D ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptata :]
    macar status-urile alea de mess sa si le cenzureze daca altceva nu :|

    RăspundețiȘtergere