joi, 29 iulie 2010

Mika's drawings



Stiti ce cred eu? Ca desenele acelea de pe copertele albumelor lui Mika sunt al naibii de misto. Mi-am luat azi Jurnalul editie speciala Mika cu albumul "life in cartoon motion" cadou si am avut timp sa studiez coperta. Am citit in ziar ca el si sora lui fac singuri copertele, cea ce mi se pare foarte tare.
Adica hei, evident ca am sa incerc si eu. De fapt, facusem zilele trecute ceva de genul. Se numea "The monsters under my bed". Si am mai zis eu si alte dati, dar de data asta chiar am de gand sa-mi scanez desenele si sa vi le arat si voua.
Pana atunci, mai sus sunt copertele de la "Life in cartoon motion" si "The boy who knew too much".

3 comentarii:

  1. Mie-mi plac rau de tot desenele astea..si toamna trecuta,cand am avut timp sa studiez prima data albumul pe viu m-am uitat atent la tot..sunt foarte tari.

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, sunt interesante copertele. Totusi mi se pare ca sunt prea multe culori intr-o singura compozitie. (parere strict personala) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mi-am luat Cd-ul.Are si un cod înauntru :D

    Baiatul asta face si Poker Face-ul lui Lady Gaga sa sune bine.Si prima data l-am auzit cantand Grace Kelly daca nu ma însel, mi se parea destul de ciudat pe vremea aia...

    RăspundețiȘtergere