luni, 9 august 2010

Enduro motocross 2010

A avut loc in zona Moeciu-Bran, mai precis la complexul Cheile Gradistei-Fundata pe 7 august, complet intamplator in acelasi weekend in care am mers eu la munte.
N-am avut timp sa urmaresc tot traseul (dura 5 ore), dar am avut prilejul sa urmaresc pregatirile dinaintea cursei, toate modelele acelea bestiale de motociclete si atv-uri si o parte din traseul pentru avansati.
A fost acolo si Dani, de la Antena1, si o gramada de alti incepatori, dar si enduristi calificati. Nu mai spun ca era plin complexul de cei veniti pentru eveniment. A si plouat zdravan cu o zi inainte de marea cursa, asa ca terenul - atat cel la vedere, cu pante imposibile, cat si cel din padure, mai greu de observat de catre spectatori - a fost ud fleasca si noroios.
Una peste alta, daca esti fan, n-avea cum sa nu va placa. In plus, zona si peisajul, precum si cazarea, au fost pur si simplu superbe.
Si-acum, cateva poze:


3 comentarii:

  1. haha, ti-ai schimbat numele la blog! :)) ma uitam in blogroll si zic "ce dracu' e blogu' asta, parca nu am baut atat de mult azi-noapte!! :-?". Dar am rasuflat usurat, erai tu! :D ^__^

    RăspundețiȘtergere
  2. @Balaurs - haha :)) mda, acum ma gandeam sa schimb si url-ul, dar am o nelamurire. daca schimb url-ul si cineva care vrea sa intre pe blog nu stie ca l-am schimbat si scrie myinternetedlife.blogspot.com, este redirectionat pe noul url?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine le stă motoarelor alea 4 sub copertină. liniştite şi curate!

    RăspundețiȘtergere